Zagospodarowanie kanałów Social Media staje się coraz większym wyzwaniem dla Firm. TikTok, Facebook, Instagram, Google, Youtube – tego jest naprawdę wiele. Ponadto, aby robić to na odpowiednim poziomie należy znać podstawy, o których wspomniałem we wpisie abc przedsiębiorcy – jeśli jesteś na początkowym etapie prowadzenia działalności, powinieneś tam zajrzeć.
Ten wpis poświęcony jest szkoleniu, które przeprowadziłem dla „Gniedziejko – Stomatologia Mikroskopowa” w Lublinie. Dwa dni szkolenia, których efekty przeszły najśmielsze oczekiwania! W tym wpisie poruszę główne elementy przekazanej wiedzy, jednak zacznę od opinii, którą dostałem po szkoleniu:
W weekend odbyliśmy szkolenie pod okiem Łukasz Litwin – lukaszlitwin.pl , aby podnosić jakość naszych usług oraz jak najlepiej je Państwu prezentować
Gniedziejko Stomatologia
Dziękujemy Ci bardzo za dawkę motywacji, prosty i treściwy przekaz, konkretne cele i zadania
Pierwsze efekty są już widoczne Ponad 250 000 osób obejrzało naszego TikToka
Link do opinii (kliknij tutaj)
O czym przeczytasz w tym wpisie?
Podstawą szkolenia jest zrozumienie istoty analizy danych. Odpowiedz sobie na pytania takie jak: czy wiem, jaki ruch i skąd generuje na stronę internetową, jak prezentuję się moja wizytówka w Google, jakie mam cele odnośnie Social Mediów, w jaki sposób komunikuję wartości firmy?
Jeśli jak karabin maszynowy, odganiający najeźdźców na wschodzie, odpowiedziałeś na te pytania – to znaczy, że idziesz w dobrym kierunku. Jednak, jeśli zająknąłeś się przy którymś z nich, to znaczy, że są elementy do poprawy. Chodzi o to, aby nauczyć Ciebie i Twoją Firmę rzeczy absolutnie kluczowych w dzisiejszych czasach. Jeśli masz Klientów, Twój biznes się rozwija znakomicie, a nie znasz odpowiedzi na te pytania – to jest to dla Ciebie. Czytaj dalej..
Helicopter View naszej Firmy
Bardzo często Przedsiębiorcy w pędzie dnia codziennego zapominają o absolutnych podstawach. Koncentrujemy się na zadowoleniu Klientów, utrzymaniu ciągłości pracy, zarządzaniu zespołem, pracach organizacyjnych. Równie często wpadając w ten wir pracy zapominamy o podstawowych sprawach, takich jak:
Jeśli pomyślałeś, że sporo tego.. To fajnie, bo to pierwszy moduł, który zamykamy w 45 minut indywidualnego szkolenia. O czym jeszcze dowiesz się na takim szkoleniu?
Uwierz mi, że w dwa dni możemy to osiągnąć. Do tego potrzebny jesteś Ty i Twój zaangażowany zespół. A to od Ciebie zależy, jak bardzo Twój Team wejdzie we flow nauki i pracy. Łatwiej wejść we flow, kiedy znasz efekty – więc zapraszam do części 3. tego wpisu.
Kim bym był, gdybym nie poparł swoich informacji o konkretne dane? W sumie, to nie wiem i jakoś mnie to nie obchodzi. Jakość pokazują efekty, więc zaczynajmy!
Do tego dojdzie strona WWW, kampania Google & Social Media, poprawa komunikatów firmy w oparciu o jej Wartości skoncentrowane na poszczególnych Klientach. Teraz niektórzy pomyślą:
Heh, wyniki som, karzdy se z interneta skopjuje.
Typowy Hejter lub Czesio Hydraulik
A jak to w praktyce wyglonda?
Przejdźmy więc do zdradzenia małych szczegółów 🙂
Załóżmy, że jesteśmy po helicopter view i przechodzimy do kolejnych etapów szkolenia. Dowiadujemy się z nich, że:
Tak, to jest część, prawdziwych wartości Gabinetu Gniedziejko Stomatologia. Teraz zastanówmy się, do kogo możemy trafić z takimi wartościami? Chwila zastanowienia i.. BĘG! – Ludzie, którzy pracują za granicą i przylatują do Polski np. na Święta. Przy okazji odwiedzenia rodziny, chcą załatwić ile się da… Jakie to znajome, prawda?
To teraz przejdźmy do dalszego etapu szkolenia – jakie nośniki / narzędzia reklamowe wykorzystamy. Hmm.. Jako specjalista od Google Ads chyba bym polecił tylko jedno narzędzie 🙂 #ziomekGoogle’a Czyli reklama w Google Ads na Polaków, którzy szukają gabinetu w Polsce i mieszkają za granicą.
Pozostaje tylko dobrać KPI naszej kampanii, ustawić analitykę i jazda! Proste..? Dla Gabinetu Gniedziejko na bank! A dla Ciebie..? Jeśli nie, wiesz gdzie uderzyć 🙂