Szkolenie z TikTok’a, Social Mediów & Reklamy w Internecie
Zagospodarowanie kanałów Social Media staje się coraz większym wyzwaniem dla Firm. TikTok, Facebook, Instagram, Google, Youtube – tego jest naprawdę wiele. Ponadto, aby robić to na odpowiednim poziomie należy znać podstawy, o których wspomniałem we wpisie abc przedsiębiorcy – jeśli jesteś na początkowym etapie prowadzenia działalności, powinieneś tam zajrzeć.
Ten wpis poświęcony jest szkoleniu, które przeprowadziłem dla „Gniedziejko – Stomatologia Mikroskopowa” w Lublinie. Dwa dni szkolenia, których efekty przeszły najśmielsze oczekiwania! W tym wpisie poruszę główne elementy przekazanej wiedzy, jednak zacznę od opinii, którą dostałem po szkoleniu:
W weekend odbyliśmy szkolenie pod okiem Łukasz Litwin – lukaszlitwin.pl , aby podnosić jakość naszych usług oraz jak najlepiej je Państwu prezentować Dziękujemy Ci bardzo za dawkę motywacji, prosty i treściwy przekaz, konkretne cele i zadania Pierwsze efekty są już widoczne Ponad 250 000 osób obejrzało naszego TikToka Link do opinii (kliknij tutaj)
Cele szkolenia z Social Media & Podstawy Marketingu Internetowego
Podstawą szkolenia jest zrozumienie istoty analizy danych. Odpowiedz sobie na pytania takie jak: czy wiem, jaki ruch i skąd generuje na stronę internetową, jak prezentuję się moja wizytówka w Google, jakie mam cele odnośnie Social Mediów, w jaki sposób komunikuję wartości firmy?
Jeśli jak karabin maszynowy, odganiający najeźdźców na wschodzie, odpowiedziałeś na te pytania – to znaczy, że idziesz w dobrym kierunku. Jednak, jeśli zająknąłeś się przy którymś z nich, to znaczy, że są elementy do poprawy. Chodzi o to, aby nauczyć Ciebie i Twoją Firmę rzeczy absolutnie kluczowych w dzisiejszych czasach. Jeśli masz Klientów, Twój biznes się rozwija znakomicie, a nie znasz odpowiedzi na te pytania – to jest to dla Ciebie. Czytaj dalej..
Przebieg szkolenia 2 dni – 16 modułów – w skrócie „Czacha Dymi”
Helicopter View naszej Firmy
Bardzo często Przedsiębiorcy w pędzie dnia codziennego zapominają o absolutnych podstawach. Koncentrujemy się na zadowoleniu Klientów, utrzymaniu ciągłości pracy, zarządzaniu zespołem, pracach organizacyjnych. Równie często wpadając w ten wir pracy zapominamy o podstawowych sprawach, takich jak:
Strona WWW – Czy mamy podpięte narzędzia analityczne oraz poprawną konfigurację, by mierzyć cele na stronie. W jaki sposób dostosowywać stronę do celów i gdzie ją reklamować, aby nie tracić budżetu? To podstawowe pytania, na które szczegółowo odpowiadamy podczas szkolenia. No cóż, przydaje się doświadczenie w stronach internetowych od 2015 roku.
Profil Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma) – czy wycisnęliśmy maksa z naszej wizytówki? Krótko mówiąc, czy TOP 3 w mapach Google jest nasze. Jeśli masz wizytówkę i nie wiesz jak osiagnąć ten efekt – zapraszam Cię do mojej, największej grupy w Polsce o Profilu Firmy w Google – dawniej Google moja Firma! – Link TUTAJ
Social Media – generalny przegląd Twoich mediów społecznościowych pod kątem celów pośrednich, spójności marki oraz prezentowanych treści.
Jeśli pomyślałeś, że sporo tego.. To fajnie, bo to pierwszy moduł, który zamykamy w 45 minut indywidualnego szkolenia. O czym jeszcze dowiesz się na takim szkoleniu?
Poznasz wartości swojej Firmy – jednocześnie dowiesz się jak odpowiadają one na potrzeby i problemy Twojego Klienta
Ile osób tyle komunikatów – jak już dowiesz się co mówić (wartości) – to dowiesz się do kogo mówić, w jaki sposób i które nośniki reklamowe wykorzystasz do komunikacji
Zanim wpadniesz na pomysł uruchomienia kampanii – dowiesz się jak ustalać KPI w Firmie (takie cele lvl expert)
Poznasz inspiracje do postów, tiktoków i materiałów reklamowych opierając się na wartościach Twojej Firmy i potrzebach Klientów
Na zakończenie wejdzie praktyka – przećwiczymy wszystko od A – Z!
Uwierz mi, że w dwa dni możemy to osiągnąć. Do tego potrzebny jesteś Ty i Twój zaangażowany zespół. A to od Ciebie zależy, jak bardzo Twój Team wejdzie we flow nauki i pracy. Łatwiej wejść we flow, kiedy znasz efekty – więc zapraszam do części 3. tego wpisu.
Efekty, których możesz spodziewać się po szkoleniu
Kim bym był, gdybym nie poparł swoich informacji o konkretne dane? W sumie, to nie wiem i jakoś mnie to nie obchodzi. Jakość pokazują efekty, więc zaczynajmy!
Do tego dojdzie strona WWW, kampania Google & Social Media, poprawa komunikatów firmy w oparciu o jej Wartości skoncentrowane na poszczególnych Klientach. Teraz niektórzy pomyślą:
Heh, wyniki som, karzdy se z interneta skopjuje. A jak to w praktyce wyglonda?
Typowy Hejter lub Czesio Hydraulik
Przejdźmy więc do zdradzenia małych szczegółów 🙂
Załóżmy, że jesteśmy po helicopter view i przechodzimy do kolejnych etapów szkolenia. Dowiadujemy się z nich, że:
Mamy możliwość usługi ekspersowej – komplet zabiegów nawet w 2 tygodnie
Nasza Firma znajduje się w Lublinie – blisko lotniska
Każdy z zabiegów wykonywany jest pod mikroskopem
Posiadamy darmowy parking blisko Gabinetu
Nasi lekarze mówią w 5 językach
Tak, to jest część, prawdziwych wartości Gabinetu Gniedziejko Stomatologia. Teraz zastanówmy się, do kogo możemy trafić z takimi wartościami? Chwila zastanowienia i.. BĘG! – Ludzie, którzy pracują za granicą i przylatują do Polski np. na Święta. Przy okazji odwiedzenia rodziny, chcą załatwić ile się da… Jakie to znajome, prawda?
To teraz przejdźmy do dalszego etapu szkolenia – jakie nośniki / narzędzia reklamowe wykorzystamy. Hmm.. Jako specjalista od Google Ads chyba bym polecił tylko jedno narzędzie 🙂 #ziomekGoogle’a Czyli reklama w Google Ads na Polaków, którzy szukają gabinetu w Polsce i mieszkają za granicą.
Pozostaje tylko dobrać KPI naszej kampanii, ustawić analitykę i jazda! Proste..? Dla Gabinetu Gniedziejko na bank! A dla Ciebie..? Jeśli nie, wiesz gdzie uderzyć 🙂