Bycie specjalistą Google Ads to bycie partnerem w rozwoju. Pierwszy Klient, któremu stworzyłem kampanie współpracuje ze mną do dziś. W 2015 roku założyłem Agencję Reklamową. Doświadczenie i zespół z którym współpracuje, pozwala mi patrzeć na marketing w sposób holistyczny. Stworzenie kampanii w Google Ads nie robi ze mnie specjalisty. Samo wyświetlanie swoich reklam w wyszukiwarce, na Youtube czy w sieci reklamowej to za mało. Od początku współpracy wspinam się ponad umiejętności techniczne – dokładam analitykę i wsparcie IT dla Klientów. Wszystko po to, by połączyć ze sobą „marketingowe klocki” i zwiększyć Twoją szansę na sukces w Internecie. Prawdziwy specjalista Google Ads nie tworzy kampanii. Jest on Twoim stałym partnerem biznesowym i doradcą, który sprawia, że Twoja Firma osiąga cele. Takie działania powodują, że moi Klienci współpracują ze mną przez lata.